• Collaborating with product design and product development team members to planning promotional marketing campaigns • Creating editorial and content creation calendars for various media platforms and outlets • Assisting with the design, negotiation and placement of billboards, traditional media ads on TV and radio, social media ads and email blasts • Producing a brand style guide that best captures the company or client’s voice and mission • Helping team leads set, allocate and monitor the budget of each project • Meeting with clients to discuss brand guidelines, goals, budget and timelines • Creative & fun and love engagement with people • Assist to prepare artworks for the company's marketing campaigns (promotional poster/banner/website contents/social media platforms and etc). • Conducting market research to determine a target audience’s needs, wants, habits, interests and other relevant used in creating factors targeted marketing campaigns • Researching previous successful campaigns to understand what worked, what didn’t and what can be improved • Reviewing the progress and success of a campaign, making adjustments or pitching ideas for new campaigns as necessary
Kiro Spinecare And Spa yang kini berusia tiga tahun dan beroperasi di sekitar Kawasan Kuala Langat, Selangor dan Kawasan sekitar Semenanjung Malaysia merupakan perniagaan yang berkonsepkan pusat terapi fisio dan rawatan sukan komplementeri telah mula dikenali bermula dari tahun 2018 lagi. Ahli terapi kami terdiri daripada lepasan graduan Fisioterapi dan Terapi Sukan. Pihak syarikat amat menggalakkan penyertaan graduan dari lepasan Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) dalam bidang Terapi Sukan. Ini juga sebagai satu platform kepada graduan tersebut untuk mendapatkan peluang pekerjaan dalam bidang yang agak sukar ditemui. VISI SYARIKAT Memartabatkan kualiti pembangunan syarikat melalui perkhidmatan yang terbaik dan cemerlang serta mampu memenuhi keperluan industri dan pelanggan. MISI SYARIKAT Kiro Spinecare And Spa menjadi syarikat yang menduduki tangga teratas di Malaysia sebagai peneraju dalam industri perniagaan pusat fisioterapi dalam masa lima tahun akan datang. OBJEKTIF 1. Menjamin kualiti perkhidmatan yang diberikan dan meningkatkan kualiti kerja profesional 2. Mengeluarkan produk kesihatan tulang belakang dan berkaitan yang memberi manfaat kepada masyarakat. 3. Menjadi fasiliti kesihatan yang terbaik kepada pelanggan. 4. Membentuk masyarakat yang mengamalkan budaya hidup yang sihat. 5. Menjadikan Kiro Spinecare sebagai legasi usahawan Bumiputra dalam bidang ini.
Diploma / Advanced Diploma / Higher Graduate Diploma / DVM / DKM Level 4 / DLKM Level 5.